مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-21ورزشي

گزارش زنده: انگلیس 4 _ ایران یک | گل طارمی مرهم این زخم نبود


تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه ای فاجعه بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی روش جواب عکس داد و .

- تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رقابت خود در جام جهانی قطر ، از ساعت 16:30 امروز به مصاف یکی از قویترین تیم های حال حاضر دنیا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی برای اولین مصاف جام بیست و دوم را به شکل زیر به زمین فرستاد.

   ایران از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در دور نخست مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی کرده است و در کمال ناباوری و با قدرت مثال زدنی حریف سه گل دریافت کرد.

مصدومیت و تعویض دقایق ابتدایی بیرانوند ، در افت روحیه ملی پوشان موثر بود اما در میانه میدان تیم ملی حرفی برای گفتن نداشت و در خط حمله طارمی تنها بود.

همچنین بازی سردرگم و پرخطر روزبه چشمی تیم کی روش را مستاصل کرد.

  ملی پوشان در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاجی صفی، میلاد محمدی، مجید حسینی، علی کریمی، احمد نورالهی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش زنده: انگلیس 4 _ ایران یک | گل طارمی مرهم این زخم نبود

گزارش زنده: انگلیس 4 _ ایران یک | گل طارمی مرهم این زخم نبود